Välkommen!

Detta blir min första blogg, jag heter Lina och är 23 år, bosatt i Linköping men kommer ifrån Göteborg. Bloggen är främt till för att min släkt och mina vänner nere i Göteborg ska kunna följa Mollys liv, men det hade såklart varit jätteroligt om andra också vill läsa! Bloggen kommer att handla om hunden Molly som också är hushållets första hund! Hur kommer allt gå? Träning, träning och träning! När jag kikar runt på bloggar brukar jag föredra bloggar med mycket bilder, så jag ska försöka fotografera och visa för er så mycket som det går.

Trevlig läsning! :)

 



Kommentarer
Anonym

Äntligen! Snart är hon här lilla hårbollen :)

2013-05-24 @ 07:03:33
Elin

Äntligen! Snart är hon här lilla hårbollen :)

Svar: Ja, äntligen! :D
Lina

2013-05-24 @ 07:04:18
Jenny

Åh vad kul att du gör en blogg för detta! Jag kommer följa den slaviskt :D

Svar: Vad roligt! :D
Lina

2013-05-24 @ 22:09:07
Ylva

Vad roligt att du kommer att lägga ut många bilder. Molly är mycket söt.

Svar: Ja, visst är hon! :)
Lina

2013-05-26 @ 01:34:13
Ylva

Mycket söt hund.

2013-05-26 @ 01:37:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linaochmolly.blogg.se

I den här bloggen får du följa hunden Mollys uppväxt. Molly är en blandning mellan Jack Russel och Tysk Mellanspets.

RSS 2.0