Ska vi få tillökning?

Vi har lämnat in en intresseanmälan till friendsforever att bli jourhem åt hundar som saknar hem. Vi vill gärna hjälpa till och då jag har varit jourhem tidigare anser jag att det är mycket givande. Friendsforever ringde upp mig och berättade lite mer, samt sa att de troligen i mars kommer behöva hitta jourhem åt några hundar. Så kanske blir vi en av dem! Molly kommer bli jätteglad ifall det flyttar in en till hund här, det är vi helt övertygade om. Vi upplever ofta att Molly känns understimulerad, och att det är svårt ibland att tillfredsställa hennes fysiska behov, energifröken! Så, med hjälp av en hundkompis kan hon säkert få bli tröttare. :) Dock vet vi ju såklart inte vad för typ av hund som preliminärt kommer att flytta in här, men vi har fyllt i önskemål om att hunden måste tycka om andra hundar, och gärna får vara lekglad.

Här kommer en bild jag tog i Göteborg förra helgen. Molly är ute i skogen och springer av sig, något som hon tycker är bland det bästa som finns! :)


Kommentarer
Nathalie

Hejsan!
I december köpte jag en hund, som är syster till din Molly. Fick denna länk av tidigare ägaren.
Kul att se Daisys syster, trots att de inte är så lika :)
Skulle vara kul att någongång kanske träffas?
Mvh
Nathalie

Svar: Hej!Åh vad glad jag är att du skrev! Skulle vara jätteroligt om vi kunde träffas med våra fina vovvar!
Vart bor du någonstans?
Hur går det med Daisy annars? Vad har hon för personlighet?
Vänliga hälsningar/ Lina
Lina

2014-02-19 @ 17:34:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linaochmolly.blogg.se

I den här bloggen får du följa hunden Mollys uppväxt. Molly är en blandning mellan Jack Russel och Tysk Mellanspets.

RSS 2.0