Lekpaus på lunchen

Idag på lunchen tog jag en pluggpaus och tog med Molly till Elsas hage. Oj, så glad hon blev! Så fort jag har parkerat bilen och öppnar bagageluckan så att hon kan se ut, vet hon vart vi är. Då är det inte lätt att gå fint i koppel vill jag säga! Till en början var det bara jag och Molly i hagen, då passade vi på att kasta boll och träna lite. Sen kom en fin hund vid namn Sami, som skulle fylla 1 år på söndag, grattis i förskott Sami! Till en början blev Molly lite rädd för den stora hunden som sprang runt och jagade henne. Molly sprang runt och runt men svansen halvt mellan benen. Efter en stund blev det dock ombytta roller! Molly jagade Sami som sprang för glatta livet med svansen halv mellan benen (eller så kanske det var en strategi från att undvika att Molly smakade på svansen!). Vilka kompisar de blev! Vi var där i drygt 1 timma, när vi skulle gå orkade knappt Molly gå. Nu ligger hon och tar igen sig på hallmattan. :)



Kommentarer
Jenny

Vilka fina bilder! Hon är så fin lilla Molly :)

Svar: Tack! :) Ja, det är hon, lilla skruttan!
Lina

2013-11-09 @ 17:11:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linaochmolly.blogg.se

I den här bloggen får du följa hunden Mollys uppväxt. Molly är en blandning mellan Jack Russel och Tysk Mellanspets.

RSS 2.0