I väntan..

Nu är det bara 1 vecka kvar tills vi får hämta hem Molly från uppfödaren. Egentligen skulle vi hämtat henne när hon var 8 veckor, men uppfödaren gick med på att vi hämtar henne när jag får sommarlov, för jag vill ju inte lämna henne själv när hon är så liten. 11 veckor och 1 dag kommer hon vara när vi hämtar henne, det känns så stort? Det gäller att börja med träninigen direkt känner jag!

Vi längtar som tokar här hemma! Spännande att se vad hon kommer bli för en liten hund, vilken personlighet, hur stor hon kommer bli. Hon är ju en blandras och jag har aldrig sett den blandingen tidigare så det blir spännande! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linaochmolly.blogg.se

I den här bloggen får du följa hunden Mollys uppväxt. Molly är en blandning mellan Jack Russel och Tysk Mellanspets.

RSS 2.0