Jag ska ligga där!

Jag tittar på ett program på tvn, Molly ligger och sover på den andra soffdelen. När blir det paus går jag upp och ska hämta något i köket. Vad tror ni har hänt när jag kommer tillbaka? Molly har snott min plats!

Sådär gör hon jämt! Hon verkar ha insett att den platsen är ännu bättre för den är ju uppvärmd. I början skrattade jag bara åt det och lät henne ligga på min plats, men nu knör jag faktiskt ner bredvid henne så får hon själv bestämma om hon vill ligga och knö eller lägga sig någon annanstans. ;) Men inte nog med det!

Nu tycker hon också att det är väldigt mysigt att lägga sig på mig ibland, eller helst på mina ben eller fötter. Då känns det alltid som om jag förstör om jag vill byta position så det slutar med att jag ligger stel och stilla som en pinne, obekvämt. :p

Här om dagen låg jag och kollade på tv i soffan, och Molly får för sig att hon också vill ligga där jag ligger. Så hon knör sig in bakom mig! Hon har ju svårare att ligga still än vad jag har också så hon börjar rulla runt och gruffa på kudden och i mitt hår..

Hon må vara en tokflicka men jag gillar henne för det! :)



Kommentarer
josefin

Jätte fin blogg! Vilken underbar vovve du har!

Svar: Tack så mycket! :) Ja, hon är så go så!
Lina

2013-08-16 @ 17:54:34
URL: http://sheltiesolo.weebly.com
Jenny

Haha, så roligt att läsa! Håller med om att hon är en liten tokflicka :) Vilken fin bild på dig och Molly förresten, fb? ;)

Svar: Vad kul att du tycker det! :) Tack! Hehe, nje den får stanna här.
Lina

2013-08-17 @ 10:44:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linaochmolly.blogg.se

I den här bloggen får du följa hunden Mollys uppväxt. Molly är en blandning mellan Jack Russel och Tysk Mellanspets.

RSS 2.0